Hakuna Matata

2008-12-09
15:26:13

Tisdag /S
Idag har det verkligen gått framåt med vårt examensarbete. Från att jag varit orolig för att vi inte ska ha något att skriva på resultatdelen, till att jag nu är orolig för att resultatdelen och vårt arbete i sig ska bli för långt!
Nu har vi dock slutat för idag, så nu ska jag krypa under min sköna filt och titta på favvoserien Brothers & Sisters innan det är dags för mig att börja med middagen som idag kommer bestå av strömming och mos! Jag måste säga att jag och T börjar bli riktigt duktiga på att äta fisk, numera äter vi det nog en gång i veckan istället för en gång i månaden som det kunde bli förr.Egentligen ska man väl äta det ungefär 3 ggr / veckan men det låer ju skittråkigt!

Jag hoppas det går bra med tentaplugg och annat för er andra!

Hej så länge....!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: