Hakuna Matata

2008-12-07
11:50:07

Söndag /S
Igår blev det som sagt filmen Broarna i Madison county och jag kan tyvärr inte säga att den levde upp till mina förväntningar. Den berörde mig på ett sätt men den var lite väl händelselös på något vis.... Men sen hade jag nog ganska höga förväntningar när jag såg den också vilket sällan är bra.

Idag är det MER skidåkning på TVn = en trist pojkvän! Jag vet inte vad jag ska hitta på idag för att sysselsätta mig själv. Jag borde städa men jag gick in i duschen imorse och jag vill inte behva tvätta håret idag igen och jag städar inte utan att få duscha hela mig. Så städningen får nog vänta!

Ha en bra dag!

Kommentar:
#1: Em

cool rubrik du har.

2008-12-07 @ 12:26:14
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: