Hakuna Matata

2008-12-06
15:22:32

Skit också! /S
Ja... L är inte ensam om att ha en tråkig lördag! T sitter fortfarande och tittar på skidor, jag själv har försökt sysselsätta mig under dagen med att bland annat skriva i mina fotoalbum, titta på serier på datorn. MEN nu till det som gör mig så sur... det verkar inte som att mitt problem med ljudet på datorn är borta för nu har det helt plötsligt kommit tillbaka så vad jag än tittar på så hakar ljudet upp sig några sekunder med några sekunders mellanrum.... väldigt irriterande!!!!!
Så nu vet jag inte vad jag ska hitta på. När jag är uttråkad så brukar jag baka men eftersom jag försöker att inte äta sött fram till den 18 december, och jag vill ju inte baka något jag inte ska äta av!
Jag har även klarat av dagens träningspass. Det som jag eventuellt skulle kunna göra som faktiskt behövs är att städa men det är ju så jäkla trist att det är värre än att inte göra någonting för tillfället :op

Jag får väl klura en stund till på vad jag ska hitta på...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: