Hakuna Matata

2008-12-16
14:29:19

Sega Sandra /S
Ja idag hade jag ju planerat att städa, och jag kan tänka mig att det inte är någon som blir förvånad när jag säger att jag fortfarande inte har tagit tag i den biten. Istället har jag handlat och köpt en ny korsordstidning som jag roar mig med. Idag fick jag också serietidningen Elvis i brevlådan, jag tror att den skickats som reklam för en prenumeration men det var i alla fall väldigt passande då jag älskar Elvis, så det har jag också roat mig med.

Nu ska jag faktiskt gå iväg och sola på solariet här i närheten! Jag solar i stort sett aldrig men just nu känner jag mig så jäkla blek, jag är mer blå än vit! Så idag och eventuellt på torsdagmorgon tänkte jag unna mig några minuter i solariet innan alla julmiddagar. Det blir dock bara några få minuter men förhoppningsvis så räcker det....
Städandet får vänta tills jag kommer hem igen :)

Det har som sagt inte varit en särskilt produktiv dag hittills men precis som igår så har den varit väldigt mysig och skön och det är något jag värderar lika mycket :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: