Hakuna Matata

2008-12-02
15:21:32

Norrköping, here I come! /S
Idag fick jag mitt antagningsbesked och från och med januari så kommer jag att vara student på campus i Norrköping. Måste erkänna att det är en nervös känsla då jag inte alls hittar i stan eller ens vet var campus ligger. Men man lär sig väl antar jag... det lär nog bli lite tuffare då jag då kommer att få pendla dit för alla lektioner vilket tar cirka en timma tror jag, det som är bra är dock att campusbussen dit är gratis för alla studenter så jag slipper ju betala något...

Det känns lite jobbigt är att det var upprop den 16 januari i någon lokal i Norrköping, och jag hittar som sagt inte alls, och den dagen kan det hända att jag kommer att sitta på opponering för mitt examensarbete, och jag vet inte om man får flytta det hur som helst eftersom det bara är under två dagar. Men vi får väl se vad man får för datum och skulle jag få den dagen så borde man väl kanske kunna ringa Norrköping så att man slipper åka dit men ändå får sin plats på kursen.

Nu när jag vet att jag är antagen så är det ju också dags att söka nya CSN-pengar så det är vad jag pysslat med den senaste stunden, så nu är allt färdigt för att skickas in men meda tanke på att det regnar en hel del ute så får det vänta till imorgon.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: