Hakuna Matata

2008-12-15
12:46:52

Måndag /S
Hej mina vänner!
Idag blev det inte alls särskilt mycket jobb med exarbetet, men det beror främst på att det faktiskt inte finns så mycket mer att göra! Nu väntar vi bara på några enkäter från föräldrarna i en klass, dessa ska M hämta på onsdagmorgon så på onsdag kommer vi att skriva det allra sista i arbetet. Därmed har vi bestämt att vi inte ska ses imorgon då det känns så onödigt att M ska åka bil hit när vi egentligen inte har något att göra. Så imorgon har jag en "ledig" dag, jag ska bara läsa igenom hela arbetet för att kolla stavning och meningsformulering och sådant plock. Annars så ska jag nog städa lägenheten så att den är någorlunda fräsch när man kommer tillbaka efter jul. Eventuellt så plockar jag bort julpyntet redan imorgon också så att man slipper göra det när man kommer i januari.

Vad jag ska hitta på annars idag vet jag inte! T lär nog vara på uni till ikväll då det är näst sista dagen för honom att plugga inför sin tenta.

Nu ska jag äta lite mellanmål! Ha en bra dag...!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: