Hakuna Matata

2008-12-04
16:39:38

Latmasken tog över /S
Det blev ingen promenix idag, latmasken i mig drog ut på tiden så nu är det mörkt ute och jag vill gärna hoppa in i duschen ganska så snart så mitt hår får självtorka mestadels tills dess att vi eventuellt åker ner på stan på tomtenatta.
Även om det inte blir någon längre promenad än till affären så har jag i alla fall genomfört mina styrkeövningar här hemma vilket jag prioriterar högre än promenaderna för tillfället.... det är väl så att man får ta ett steg i taget och jag började med godisförudet och när jag kände att det funkade så börjar jag nu med att verkligen köra tr "styrkepass" i veckan. När det väl funkar så får jag väl ta tag i promenaderna :)

Vad har ni andra gjort idag då?

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: