Hakuna Matata

2008-12-12
19:03:22

Hello /S
Det blev många klänningar provade på stan men det var ingen som fick följa med hem. Det var egentligen bara två klänningar som jag gillade men den ena var för liten och den andra gillade jag men ändå inte så mycket att jag var tvungen att köpa den.
Även om ingen fick följa med hem så var det för en gångs skull roligt att prova kläder då jag äntligen fick prova en strl mindre istället för att gå upp i storlek när jag provade något - och det känns ju aldrig fel!

Den enda shopping som blev var ett fint halsband som var nedsatt på H&M, två hårspännen och ett par strumpbyxor.
T är ju borta hela kvällen så jag tog en sväng förbi affären på vägen hem och köpte en massa gott som jag ska lyxa med ikväll. Det fick bli avokado med räkor på rostad macka till kvällsmat lite senare ikväll, som efterrätt köpte jag melon och naturella cashewnötter. Jag måste säga att det går riktigt bra med mitt godisförbud, idag tänkte jag inte ens på godiset i affären!
Nu ska jag ta tag i all disk jag har i köket och sen blir det mys med allt gott framför TVn, tänkte titta på Idol och sen får jag leta lite bland våra filmer och trycka i DVDn.


ha en trevlig kväll!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: