Hakuna Matata

2008-12-08
14:23:37

Det går framåt... /S
Idag har jag och M lyckats klara av både litteraturdelen och metoddelen som vi nu anser oss vara helt klara med om handledaren inte har något att anmärka på. Så imorgon kör vi igång med resultatdelen som vi har som mål med att vara klara med senast fredag så att vi kan ta tag i arbetets sista del diskussionsdelen under helgen och de 2,5 dag som vi har nästa vecka när jag och T lämnar Linkan för jullov i Karlstad.
Det känns så underbart skönt att vara färdig med litteraturdelen nu, och den känns faktiskt bra.
Förhoppningsvis så går det lika bra med de två sista delarna....

Nu ska jag ta det lite lugnt idag, känner mig lite tung i huvudet och har nyst en hel del så kanske är det en förkylning på G? Utöver det ska jag till biblioteket och lämna tillbaka en bok och sen ska vi tvätta.
Vädret är fortfarande grått och trist... jag måste erkänna att jag längtar efter lite snö då mina julkänslor börjar försvinna :/

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: