Hakuna Matata

2008-12-16
16:36:32

Brun som en pepparkaka... /S

...eller inte! Jag fick åtminstone lite mer färg än jag hade innan tack vare mina 10 minuter i solariet, men det får nog bli 10 minuter till på torsdag morgon. Det är värt de totalt 30kr att få slippa att känna sig som en blåvit människ vid julmiddagarna :op

Just nu är älsklingen iväg och hämtar mat, vi slog på stort idag med kebabtallrik. Man borde ju spara alla pengar men jag ser det som ett tidigt firande för att vi imorgon kommer vara färdiga med ex-arbetet.

Lägenheten är städad och maten är påväg hem.... sen blir det mys framför TVn med Harry Potter. Jag måste också sätta mig och läsa igenom ex-arbetet tills imorgon men det får bli senare ikväll mellan vändorna till tvättstugan...

Jag måste säga att jag är på bra humör idag... snart är det lov!!!!!!!!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: