Hakuna Matata

2008-12-08
18:24:49

Att ha en katt /L
Plats: Köket
Tid: Någon gång på eftermiddagen
Berörda individer: Linda och katten Johnny

Händelse: Jag står och diskar och nöjd över att snart vara färdig. PLÖTSLIGT hör jag ett j-vla oljud bakom mig. Inser att det är någonting som hänt men jag kan inte se pga köksbordet Går runt och ser till min förskräckelse att en av mina finaste krukor ligger i tusen delar på golvet. Jag får se på Johnny som står på fönsterbrädan och hånflinar åt mig. I all ilska griper jag kattfan om halsen och gör mig mycket olycklig på honom. Nu har jag i alla fall en skön sadelvärmare till cykeln.

Okej, det sista stämmer väl inte riiiiktigt men ta mig fan vad kattjäveln sprang när jag skrek. Nu sitter han och skäms någonstans. Okej jdär ag ljög igen, kattfan bryr sig inte men nu får han inte heller någon mat idag. MOHAHAHHA.


Kommentar:
#1: Sandra

Linda då... tänk på Cesars visa ord... fjur har inte känslor som vi, de gör inget för att vara elaka så ge nu kattstackarn hans kvällsmat :op

2008-12-08 @ 18:53:52
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: