Hakuna Matata

2008-12-09
17:25:14

Aldrig mer... /S
.... ska jag bo i en lägenhet på markplan!!!
Jag har sagt det förr men jag kan ju skriva det som en påminnelse till mig själv att nästa gång det är dags att söka lägenhet så ska jag följa min kravlista som är;
1. Lägenheten ska INTE ligga på markplan
2. det ska finnas en balkong, denna får inte vara för liten
3. det ska vara ett fräscht badrum

Idag har det varit några här och bankat på mitt vardagsrumsfönster.... kan ju säga att jag inte var direkt beredd på det så mitt hjärta stannade totalt! Förhoppningsvis var det en engångsgrej så att de inte tyckte det var så kul att de gör det igen. Vi har nämligen haft barn som tycker att det är väldigt spännande att ringa på vår dörr och sen springa allt vad de kan.

Så en påminnelse till mig själv, och ett tips till alla andra som ska flytta.... skaffa inte lägenhet på markplan!!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: