Hakuna Matata

2008-08-24
14:24:00

Min älskling känner mig... /S

Jag har hittat ännu en artist att lägga till min lista av favvoartister. Jag har hört henne förut och gillat henne, sedan hörde jag hennes skiva hos syrran och tänkte att jag måste skaffa den men det blev aldrig av. Sen när jag kom tillbaka till Linköping så hade min älskling fixat skivan både för att han själv gillade den men framför allt för att han tyckte att det lät som jag... och oj så rätt han hade!

Artisten jag pratar om är Regina Spector... många sköna låtar på båda hennes skivor som jag nu har i min ägo :)



Att det sedan är Grey´s anatomy i videon får mig bara att längta ännu mer efter den amerikanska säsongspremiären... slutade ju sååååå bra!!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: