Hakuna Matata

2008-04-19
09:57:08

Yes! /S
Nu är jag äntligen på bättringsvägen! Första natten som jag INTE var totalt genomsvettig och fick ligga i lakan fuktiga av min egen svett :p Jag känner inte heller något i huvudet, det enda spår som finns kvar just för tillfället är halsont och lite hosta men bara man är pigg så är det ju inget som hindrar en från att återgå till det normala.

Idag ska jag nog ner på stan och leta lite presenter. Är lite sugen på att köpa något till mig själv också men vi får se, är ju kanske lite dumt eftersom vi inte får fullt bidrag nästa månad så det är väl bäst att försöka lägga undan eventuella överskott denna månad :( Jag är sugen på allt! Ett par nya sommarskor då de jag köpte förra året gav mig skavsår, ett par jeans då jag nu har ett enda par byxor som jag verkligen trivs i, sen är det ju alltid kul med nya tröjor och det är inte direkt som att jag har supermånga tröjor heller. Jag har sett ett blommigt linne ifrån Gina Tricot på en tjejs blogg som jag gillade, har inte varit inne där de senaste gångerna då jag inte alls gillat vad jag sett utifrån men tydligen har det alltså gömt sig något fint plagg mellan alla de hemska!

Älsklingen ligger fortfarande i sängen, han skulle sova lääääänge idag och sen var det plugg som gällde i helgen så jag kan nog inte räkna med något sällskap till stan :(
Solen skiner idag igen så jag ska inte bli långvarig på stan nu när jag hittat ett toppenbra solställe ute, så dit ska jag återvända med min bok om solen fortfarande är molnfri efter min runda på stan :))

God morgon förresten, hoppas ni sovit gott!

Kommentar:
#1: Emma

Härligt att du är bättre :)

2008-04-19 @ 09:58:37
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: