Hakuna Matata

2008-04-26
11:39:06

They are back...! /S
Imorse hade jag kunnat börja gråta av den syn som mötte mig...
Går in i vardagsrummet och ser att det kryllar av svarta små myror där de varit förut...men vad som var ännu äckligare var att den skål med melonskal som vi lämnat igår kryllade av myror - svarta små äckel i hela skålan och man kunde följa en svart rad av myror vandrandes mot skålen! Jag som trodde att vi äntligen blivit av med dem...

Idag är det mulet ute precis som de förvarnat oss om, men det är inte så tjockt med moln än så en promenad får det nog bli under förmiddagen. T hade en del plugg att göra i helgen så det är väl lika bra att jag också passar på att plugga lite.

Men först är det frukost som gäller...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: