Hakuna Matata

2008-04-06
11:42:51

Sunday morning! /S
Då var det söndag igen då... helgen har gått onödigt fort! Snart är det dags att gå och slänga in tvätten i maskinerna. Inte så kul men nödvändigt.
Sen ska jag försöka få med T på en joggingtur, men tyvärr är det nog inte så troligt att han gör det med tanke på att han var på fest igår men man kan ju alltid försöka. Jag har kommit av mig i träningen igen men det beror faktiskt främst på bristen på sällskap - en dålig ursäkt men faktiskt sant! Okej att man kan ge sig ut på en joggingtur då och då ensam men att alltid få ge sig ut själv är verkligen svårt.
Tobias är dock mer för att plåga sig själv och springa långt men jag tänkte dra med honom till spåret här i närheten och om han orkar får väl han springa två varv!

Vi får väl se hur det går...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: