Hakuna Matata

2008-04-12
14:34:58

Sagt av Mae West /L
Alla män jag träffar vill beskydda mig. Jag fattar bara inte från vad.

Att spara på kärlek ger ingen ränta.

Bästa sättet att hålla kvar en man är i sina armar.

Den som säger att lyckan inte kan köpas för pengar, vet inte var man handlar.

En mans kyss är hans signatur.

Det sägs att våren är tiden för förälskelser, men vad är det för fel med resten av året?

Det är ingen synd att böja några lagar ibland, bara du inte bryter mot dem.

Det är inte männen i mitt liv utan bristen på liv i mina män som oroar mig.

Du är aldrig för gammal för att bli yngre.


Kommentarer:
#1: Titti

Ha en trevlig dag :)

2008-04-12 @ 14:37:06
#2: Jenny

Ha en trevlig dag:) kika gärna in i min blogg!

2008-04-12 @ 14:50:05
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: