Hakuna Matata

2008-04-23
19:07:20

Rapport /L
Sandra bad om en utförlig rapport av mitt möte med Sigge!
Åsa och jag gick sisådär 16.30 till mötesplatsen. Klockan 17.05 hade fortfarande ingen Sigge dykt upp så då ringde jag. G (Sigges matte) var sen och skulle komma när som helst med bilen. Vi började med att hälsa på varandra och sedan tog G ut Sigge ur bilen. Då blev det väl en hel del skällande. En väldigt massa skällande. Så vi sprang som idioter runt med dem och lät glada som om vi lekte. Tro det eller ej men det fungerade. Efter cirka 10 minuter brydde sig inte Åsa ett dugg. Sigge var lite mer nyfiken och ville gärna slicka på Åsa. Det gick hur bra som helst och Åsa sa till när Sigge var för närgången. Vi satt/gick i solen i en timme och beslutade oss för att höras av imorgon. Då ska jag ha tänkt över detta (men jag har bestämt mig för att ta det) och så ska jag komma hem till dem så jag vet vart exakt de bor. Sammanfattningsvis kan jag säga att det var ett lyckat möte och jag hoppas på att ha ett jobb!

Efteråt gick jag och Åsa för att möta J som slutat jobbet. Så det blev en extra lång promenad idag! Man blir väldigt trött i ögonen efter att ha varit i solen två timmar i streck trots mina snygga solbrillor. Nu blir det slöa och tv tittande!

Ha det bra!

Kommentar:
#1: S

Va kul att det funkade! Skönt med extra pengar, passar ju bra eftersom det sista bidraget är lägre ;)

2008-04-23 @ 19:12:53
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: