Hakuna Matata

2008-04-17
09:41:07

Not feeling so good... /S
Idag vaknade jag med huvudvärk och att jag frös då jag och lakanen var helt blöta av svett. T räddade mig med en huvudvärkstablett och vatten så sen somnade jag om och vaknade jag igen fri från huvudvärk, men dock lika svettig. Så nu har jag tagit en dusch och kollat av om jag har feber, jag hade 37 grader så det kanske man inte kan kalla feber direkt men jag mår inte så bra att jag vill spendera en dag i skolan, då jag fortfarande kallsvettas´, har en ond hals och ett tungt huvud. Så idag ska jag bara ta det lugnt här hemma...
Har varken tid eller lust att bli sjuk nu när det närmar sig slutet på terminen, men vad kanman göra åt saken mer än att försöka kurera sig så fort som möjligt...

Hoppas ni mår lite bättre!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: