Hakuna Matata

2008-04-06
13:42:32

Lugn dag... /S
Det blir nog ingen jogging idag, i alla fall inte med T! Om jag ger mig iväg så får det bli på egen hand och det lockar inte så där jättemycket även om vädret faktiskt börjar bli fint.
Idag är det även Ts tur att fixa middag vilket resulterar i att vi idag kommer käka pizza :p
Med andra ord så är min älskling inte särskilt pigg idag!

Själv sitter jag och tittar på programmet Spårlöst där de söker efter sina föräldrar - gillar sådana program och sitter alltid med en liten tår i ögonvrån. Men sen tror jag faktiskt att jag ska baka något, är längesen jag bakade något senast så det börjar bli dags. Jag skulle egentligen vilja baka bullar men jag har verkligen ingenstans att baka på direkt, bara min diskbänk och det brukar inte vara så lyckat men man kanske ska ge det ett försök...

I övrigt blir det nog en väldigt lugn dag...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: