Hakuna Matata

2008-04-08
12:58:07

J*vla förbannade skit!!!! /S

Tänk att man kan bli så jävla förbannad på döda ting, på materiella saker - i detta fall handlar det om min jäkla skrivare som totalvägrar att inse att den faktiskt har fått nytt bläck och därmed KAN skriva ut det jag ber den om men ICKE!!! Slut på bläck, slut på bläck, slut på bläck - NEJ, DU HAR FÅTT BLÄCK DIN JÄVLA FÖRBANNADE SKITSKRIVARE!!!!!!!!!!!!!!!!!!
För en gångs skulle känner jag mig motiverad till plugg och jag tänkte ta tag i att skriva ut alla de protokoll jag har i datorn som jag borde skrivit ut allt eftersom, och även det projektarbete som jag har. Men just idag, just i denna stund när jag ska göra det så totalstrejkar helvetet för mig.


Förra terminen ställde en lärare följande fråga till oss i klassen;

Vad/Vem är det som säger att livet ska vara gott? Varför är det det vi förväntar oss?

En väldigt bra filosofisk fråga, men dagar som dessa blir jag bara så förbannad, jag VILL att livet ska vara gott och att de materiella prylar som jag har betalat för SKA funka!!!!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: