Hakuna Matata

2008-04-07
17:11:01

Joggingtur kanske? /S
Solen skiner men själv sitter jag inne och väntar på att älsklingen ska komma hem. Igår fick jag honom nästan att lova att följa med mig på en joggingtur i veckan så jag tänkte blinka lite i ögonen och försöka få med honom ut på en runda i spåret innan middagen!
Tyvärr tror jag inte han kommer vara så pigg på det eftersom han varit i skolan sen 10 imorse och dessutom går hem. Men det kan ju vara värt ett försök i alla fall :)

Min duktiga lilla systerdotter som nu är 10 månader har nu börjat gå! Har fått rapporter om att hon i förrgår lyckades gå 2 steg, i igår 10 steg och idag 15! Ska bli så kul att se till helgen när de kommer med tanke på att hon knappt kunde stå själv när jag var hemma för 2 veckor sen!

Kommentar:

helt klart

2008-04-07 @ 17:11:28
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: