Hakuna Matata

2008-04-12
20:18:41

It´s my birthday! /S
Kort inlägg från lilla mig på min stora dag!
Väcktes imorse av vid 8 av skönsång från min kära syster med världens sötaste lilla Leyah på armen. Med sig hade de en stor kasse med presenter ifrån mamma och pappa och ett från dem själv(vad de innehöll berättar jag imorgon).

Här har vi klarat oss undan snö, men dock inte undan regnet! Vi har dock tagit till vara på dagen genom att åka ner på stan och kollat lite affärer. Därefter hem för lunch och bara lite slappisstund innan vi åkte iväg och handlade lite mat.
Nu har vi precis käkat tacopaj, och jag har haft en sån lyxig dag att syster och T har fixat både disk och mat hela dagen :)

Nu ska vi snart till affären och köpa ingredienser för hummus och eventuellt för smoothies, och sen hoppas vi på att Leyah är trött och somnar någorlunda tidigt ikväll så vi kan slappna av framför en bra film!

Det var en kort rapport om min härliga födelsedag, see U tomorrow!

Ps. Tack för alla sms! Ds.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: