Hakuna Matata

2008-04-19
13:47:09

Inga presenter :( /S

Jag var kanske inte riktigt så frisk som jag trodde. Det räckte med bussresan in till stan, sen mådde jag illa och strosade in och ut ur affärerna utan att egentligen titta särskilt noga. Sen var det massor av folk och den kombinationen gjorde att jag efter en timma på stan åter satt på bussen men denna gång på väg hem. Den resan ökade bara mitt påbörjade illamående så jag fick gå av någon hållplats tidigare och gå hem. Nu är jag hemma och illamåendet är i stort sett borta, med den även min energi. Min hals har blivit sämre :(
Så i fortsättningen ska jag inte säga att jag är på väg att bli bättre för varje gång jag gör det så verkar jag bli sämre!

Jag vet inte ens vad jag är sjuk i...förkylning`? Jag mår illa lite då och då, jag har ont i halsen och hostar - hörs att det rosslar lite, jag har de tidigare nätterna kallsvettats ORDENTLIGT, jag har haft värk i högerben, jag har haft ont i huvudet, och jag har varit tömd på energi... försök pussla ihop det till en sjukdom så kan ni väl tala om för mig vad det är :op

Nu ska jag lägga mig i soffan och tycka lite synd om mig själv...

Vi får väl se om jag hinner inhandla några födelsedagspresenter innan Karlstadresan, annars får det bli en sen leverans  av dem helt enkelt!

PS. Grattis till min lilla kusin som idag blir 10år! DS.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: