Hakuna Matata

2008-04-21
22:07:08

I'm going crazy! /S
Jag blir tokig! Det går aldrig över, det bara förändras... jag har haft huvudvärk, varit tömd på energi, varm och kallsvettig, illamående, hostat, slem i halsen, värk i benet, kraxat som en kråka och nu har jag nått nästa stadie som innebär torrhosta(för det mesta med enstaka slemhosta), snor och nysningar....

Imorgon ska jag i alla fall till skolan, känns lite tungt då man inte är 100% pigg och frisk och jag vet hur intensiva våra basgruppsträffar är men någon gång måste man ju återvända och nu har jag varit hemma i en vecka och varit sjuk, min grupp är inte den mest förstående gruppen heller så man vågar inte vara hemma hur länge som helst heller...

Usch vad negativ jag är... ! Idag har jag i alla fall läst ut min bok - den var rätt kass, hände alldeles för lite och inga direkt lovestorys heller så boken Framtidens Hemmafruar är inget jag kan rekommendera. Om jag hinner och orkar så blir det en liten sväng förbi bibblan för att låna en ny bok imorgon, är så skönt att sitta ute och läsa nu när det varit så fint väder!

Nu ska jag snart gå och nanna, bäst att i alla fall se till att vara utsövd inför morgondagens arbete, är ju inte så van vid att gå upp så tidigt, eller anstränga mig så det blir en lugn cykeltur till skolan imorgon.

Hoppas ni har haft en fin dag, natti natt!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: