Hakuna Matata

2008-04-09
18:30:06

hej igen! /S
Då var man lätt och belåten! Den senaste kvarten har jag spenderat med att skoja lite med T och nu ska jag snart hoppa in i duschen... eller kanske i badet... får se vad som lockar mest i slutändan...!
Jag har inte pluggat det allra minsta än idag och känner jag mig själv rätt så kommer det inte bli något pluggat under kvällen heller ;p Ska dock försöka ta mig själv i kragen!
Det positiva med våren är att det inte är lika mycket att se på Tv, och dessutom försvinner lusten att se på TV. För mig som annars följer mina serier slaviskt så är detta en liten befrielse då man helt plötsligt har en massa tid över till annat... nu har jag istället kommit igång med läsningen och det är jätteskönt...!

duscha eller bada... vad säger ni.... jag tror det får bli en dusch trots allt!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: