Hakuna Matata

2008-04-26
18:15:03

Fel... /S
...fick vädergubbarna trots allt då himlen idag varit mestadels blå med en strålande sol! Idag har vi dock inte varit ute så mycket mer än på en promenad - men det är ändå skönt att se solen!

Nu ska vi snart äta middag, T gör iordning favoriten gorgonzola, kyckling och pasta (se under kategorin recept)!
Senare ikväll blir det film och mys med melon och lite naturgodis. Myrorna som festade loss på melonresterna imorse är nu mestadels försvunna efter att jag ställde fram myrdosan igen, men det kryper fortfarande några svarta äckel på golvet!!

Måste bara avsluta med att visa en bild jag fick på min söta systerson. Han har växt massor sedan jag såg honom i påskas... världens sötaste lilla knubbis - ska bli så kul att se honom nu i valborg :)

image1064

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: