Hakuna Matata

2008-04-13
20:14:53

En stund att tänka på Engla... /S
Då har hoppet om att hitta 10-åriga Engla vid liv en gång för alla släckts, då den misstänkte mannen nu har erkänt att han mördat henne samt Pernilla som mördades år 2000.
Man blir bara så arg och frågan varför dyker oundvikligen upp samtidigt som tankarna går till deras familjer och vänner. Det viktiga är dock att man får med sig något av en sådan här händelse, jag personligen ska försöka att bättra i ord och handlingar visa hur mycket familj och vänner betyder för mig... det kan tyckas självklart att man älskar sina vänner och sin familj men att ibland få höra det i ord, text eller handling kan betyda så oerhört mycket...!



Så.. till Linda, Sofia och mina systrar som jag vet läser bloggen...
Älskar er och finns alltid ett samtal bort för!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: