Hakuna Matata

2008-04-06
01:00:40

En mamma och en svärmor /L
Jag har aldrig påstått mig ha en speciellt "normal" moder. Hon kom nyss förbi. Skamset stod hon utanför porten och väntade på att bli insläppt. Yes. Vi vet vad klockan är. Nu sitter hon här. Hon kunde inte sova och beslöt sig för att kika förbi. Antingen känner hon oss så bra att hon vet att vi ändå är vakna, eller så har vi världens mest öppna hem för alla vi känner så de kan komma när de vill. Somliga tycker att jag och min mamma skulle behöva flytta ifrån varandra. Fyra hus bort räckte tydligen inte. Men vad ska man göra om man nu tycker om att vara med sin familj och dem man älskar. Jag har nog världens bästa sambo som inte bryr sig om att svärmor kommer 1 på natten. Det är kärlek det.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: