Hakuna Matata

2008-04-28
15:27:36

En bra dag.. /S
Idag har jag haft en bra dag trots min motvilja att gå till skolan igår kväll. Vi har inte varit jätteeffektiva men vi har i alla fall lyckats att tillverka alla dockor som ska ingå i den dockteater som det här arbetet ska resultera i, det är bara några få detaljer kvar som vi får ta tag i imorgon.
Annars har det varit en dag fylld med fnitteranfall, enda killen i gruppen såg nästan lite rädd ut när vi andra satt och skrattade så tårarna rann åt egentligen absolut ingenting - men kul var det i alla fall!
Imorgon ska vi börja repetera pjäsen för första gången - mindre roligt då jag hatar att spela teater, men vad har man att välja på när det är det som är examinationen?!

Förutom att vi hade roligt under arbetet idag så har vi nu äntligen fått vårt kylskåp lagat, så nu ska det fungera normalt igen och vi kan köpa hem vad vi vill!
Räkningarna är betalda och det återstår nu 1,5 skoldag innan ledigheten i Karlstad... jag har inga anledningar till att vara depp!

En bra dag helt enkelt...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: