Hakuna Matata

2008-04-23
20:02:27

Done! /S
Nu har jag fixat present till L, det är inget hon har önskat sig, och jag har ingen aning om ifall hon kommer gilla det. I värsta fall får jag ta presenten så får jag hitta på något annat :)
Det är i alla fall skönt att ha fixat det, så nu blir det presentbyte under Valborg - alltid lika trevligt!

Idag har varit en bra dag, jag har tagit tag i den rena tvätten, tvättat smutstvätten, spenderat 1,5 timma i solen med min bok, tagit en promenad i solen med älsklingen, spenderat 1,5-2 timmar med att skriva på min portfolio samt handlat. Nu ska jag spendera resten av kvällen med att titta på 5ans nya dejtingprogram som verkar supertöntigt, men det är alltid kul att kolla in nya serier. Därefter blir det Barnmorskorna och sedan ska jag lägga mig och läsa i nya boken tills det är dags att nanna...

Hoppas ni har haft en bra dag!

Kommentar:
#1: Junitjej

Linda, det var inte länge sedan vi bytte hundmat till hunden. Det kan ha varit en månad sedan. Han äter Eunakuba. Stavas det så?
Yambo har visat att han tycker om det. Han har tömt matskålen flera dagar, men inte de senaste dagarna och det gör mig lite orolig. Men man måste kanske ha is i magen.

2008-04-24 @ 06:41:15
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: