Hakuna Matata

2008-04-11
11:08:51

Done! /S
Sådär, då var golven både dammsugna och moppade!
Det gick inte helt smärtfritt då jag både igår och idag har skitont i svanskotan varje gång jag böjer mig lite åt något håll. Har haft samma känningar förut men det har alltid gått över efter någon dag så det är väl bara att stå ut med det tills det väl går över...

Nu väntar jag på att tvätten ska bli torr i torkskåpet så jag kan plocka upp den, sen funderar jag eventuellt på att baka bröd... blir ju lite billigare med hembakat, och nu är vi ju 4 personer som ska ha mat i helgen så allt som det går att komma undan billigare med får man väl försöka göra. Har dock ingen större lust att gå till affären då jag käner mig lite ofräsch efter städningen. Får se om jag skickar iväg T sen eller om jag pallrar mig iväg själv..

Underbar dag med sol är det i alla fall är i Linkan, men jag pratade med mamma förut som hade hört att det skulle bli lite halvtrist väder i helgen så det är nog lika bra att passa på att njuta lite av solen medan den är framme :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: