Hakuna Matata

2008-04-21
20:46:17

Äckligast /L
Våra ställen för att kunna släppa ut hundarna minskar allt mer. Nyss var jag och mamma ute med alla tre. Vi var vid gräsmattan bakom mammas hus och hundarna sprang lösa. Alla tre sprang till hörnet av en av byggnaderna och mumsade på någonting. Detta visade sig vara mänsklig avföring. Brevid låg en stor PET-flaska med avföring runt om, precis som om någon kört upp den. (Vilket jag verkligen inte hoppas, jag önskar/hoppas/tänker för att inte bli knäpp att det är någon som lekt med flaskan i högen efteråt.) Hur som helst är detta bland det äckligaste jag varit med om. Nu har Åsa borstat tänderna men vad jag kunna känna så hade hon inte ätit något, till skillnad från två andra hundar.

Äckligast nummer två idag är att två i min studiegrupp har eller har haft magsjuka. Jag som avskyr (och det är jag nog inte ensam om) denna hemska sjukdom proppade i min vitpepparkorn. Hoppas det hjälper.

Nu är det snart dags för fyra brudar att synas i TV3:s ruta.

Ha de!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: