Hakuna Matata

2008-04-16
18:02:33

2 dagar... /S
Hej jag heter Sandra och jag har ingen självdisciplin!

Två dagar var vad jag stå ut med min kaloriräkning, idag gav jag helt enkelt upp - det finns inget värre än att gå runt och vara lite småhungrig så jag ger fan de där jäkla kalorierna, min tanke var ju att äta färre kalorier så att jag skulle gå ner i vikt men jag får väl helt enkelt försöka att inte bara gå upp i vikt. ska ändå försöka att låta bli godis under veckorna och att bli lite mer rörlig genom en promenad eller joggingtur om dagen...

Ikväll ska T träffa sina gamla kurskompisar och jag ska stanna hemma och försöka tvinga mig själv till att skriva mer på min portfolio. Men känner jag mig själv rätt så blir det inte så mycket mer skrivet idag :op
Jag har verkligen sämsta självdisciplinen någonsin!

PS. Det har börjat kittla i min hals som leder till hosta.... hoppas verkligen inte det är en förkylning på G?! Ds.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: