Hakuna Matata

2007-09-30
19:07:25

Uttråkad.. så uttråkad... /S
Usch för den här dagen... jag var barnvakt imorse men sedan dess har jag inte gjort någonting vettigt alls... borde pluggat men när det gick åt skogen det första det gjorde när jag började så lessnade jag. Tänkte förbereda lite inför ett grupparbete, vi har delat upp arbetet så att alla ska skriva lite om olika specilla delar... alla utom jag då jag skulle bläddra igenom en bok och leta efter användbar text eller pedagogiskt material. Det gjorde jag men det visade sig att boken var värdelös så nu är jag den enda som inte kommer ha skrivit något på arbetet... känns inte så kul för det känns ju som att man lämpar över allt arbete på de andra i gruppen men jag vet verkligen inte vad jag ska göra.

Sen pratade jag lite med pappa förut inför flytten, kom väl inte fram till så mycket nytt, vi beklagade oss mest för att mitt kära matbord inte kommit och att pappa ska gå dit och kolla om han får köpa visningsbordet istället, men med vår tur så får han säkert inte det :(

Sen är jag lite putt för att T vill se filmen Windtalkers på tv ikväll när jag istället vill se Grey's anatomy. Lite taskigt och vara sur på honom men jag är så trött på krigsfilmer. Är inte heller sugen på att titta på film överhuvudtaget ikväll, vill bara softa och titta på lite serier men ICKE!

Okej... nu låter jag fruktansvärt negativ men det är mest för att jag är så himla uttråkad samtidigt som jag har dåligt samvete då jag vet att jag verkligen borde plugga...

ior9.gif

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: