Hakuna Matata

2007-09-01
15:50:40

Shopping på stan! /S
Idag har jag och Tobias varit på stan och shoppat. Det var faktiskt riktigt roligt att gå på stan för en gångs skull, både han och jag var på riktigt shoppinghumör :) Och shopping blev det i massor...! Tobias köpte 2 T-shirtar, 2 stickade tröjor, ett par skor och en termos! Allt det gick inte på mer än en tusenlapp så han har verkligen fyndat i dag. Själv fick jag inte mer än en kasse och det var en dyr sådan. Köpte nämligen de där svarta dojorna jag tittat på tidigare som kostade 900kr. Jag har lite ångest men samtidigt har jag verkligen inte hittat nåMULTIBUCKLEgra andra skor som jag tyckte var både sköna och fina. Så därför fick det bli de skorna. Jag har dock
tagit tagit dem på öppet köp så nu ska jag gå i dem inne i 14 dagar innan jag vågar bestämma mig för att behålla dem.

Tyvärr var det inte de enda skor jag hittade... hittade nämligen ett par jättefina
boots på din sko (multibuckle heter de). De var så söta... mina fötter blev framför allt söta, såg så  mycket mindre ut än vanligt. Men tyvärr så fanns de inte i rätt storlek vare sig i stan eller ute i Tornby. Såg dock att det fanns några fåtal kvar i Karlstad så man kan ju alltid hoppas på att de finns kvar tills nästa vecka då jag kommer hem.
Hade egentligen tänkt leta efter ännu ett par jeans men nu när det gick så mycket pengar till skor så får det vänta lite...

När vi var på stan så var det massor av poliser över allt, visade sig att det vaar folk från NSF och delade ut flygblad. Fick lite flashback till den gången när jag var på stan precis i början av min tid i Linkan när i stort sett hela stan spärrades av - men riktigt så illa vart det inte den här gången.

Ikväll ska Tobbe till sina gamla historiepolare så jag får en kväll för mig själv.  Jag hade tänkt bjuda över Josefine på ett glas vin men det är lite svårt med tanke på att vi inte har något vin hemma och bolaget stängde innan vi hann in, så det kanske får bli något annat.

Imorgon ska jag i alla fall ta tag i mitt pluggande. Jag har verkligen varit skitslö när det kommer till läsandet och det värsta är att jag tror den här tentan kan bli ganska lätt bara man ser till att plugga in allt efter hand. Men sen gäller det ju att även ta tag i det och verkligen göra det :P

Jag har ännu inte klippt mig - och idag hittade jag en massa kluvna toppar så det kanske blir en page ändå :p


Ha så kul ikväll!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: