Hakuna Matata

2007-09-20
20:53:57

ScoRÄTT /L
Nu på kvällen tog jag/vi oss en tur till Bergvik och jag hittade ett par snygga stövletter...
snål som jag är kunde jag inte bestämma mig och nu har jag typ glömt hur de såg ut men jag tror de var de här;

image748
Jason säger att det inte var de här men jag tror det. Jag tyckte om dem jättemycket men jag kan inte bestämma mig när de ändå kostade 999 kronor! Då måste jag vara säker. Jag har planerat att köpa mig ett par i riktig kvalité eftersom jag köpt billigt förut men då håller dojorna bara en säsong och nu är jag trött på det.... ska jag kosta på mig eller vad tycker ni? Jag gillar dem.... och nu är det liiite klack men jag märkte inte av det när jag provade....


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: