Hakuna Matata

2007-09-12
22:44:27

Sagt av Homer Simpson /L

"Men Marge, jag lovar att jag aldrig tänkte att du skulle få reda på det."


"Marge, det krävs två för att ljuga. En för att ljuga och en för att lyssna"


"Vad kommer du att göra då? Släppa loss hundarna? Eller bina? Eller hundar med bin i deras munnar och när de skäller så skjuter de bin på dig?"


"Min son, när du deltar i ett sportevenemang handlar det inte om att vinna eller förlora... det handlar om hur full du blir."


"Bart, en kvinna är precis som en öl. De ser bra ut, de luktar gott och du skulle gå över lik för att få en"


"Varför ska vi gå ut? Vi kommer ju att hamna här till slut ändå!"


"Döda min chef?!? Vågar jag verkligen leva ut den amerikanska drömmen?"


"Heh Heh Heh! Lisa! Vampyrer är bara påhittade, precis som älvor, troll och eskimåer."


"Bara för att jag inte bryr mig behöver inte betyda att jag inte förstår."


"Okej, Hjärna, nu hänger allt på dig."


"Skyll på killen som inte kan prata enlgeska."


"Man vet aldrig när en gammal kalender kan komma till användning. Visst, det är inte 1985 nu, men man vet aldrig vad morgondagen har i sitt sköte."


"Ohh, jag älskar din tidning. Speciellt avdelningen med "Öka ditt ordförråd". Jag tycker den är väldigt... väldigt... väldigt... bra."


"Fröken! Ge mig numret till 911!"





Kommentarer:

Simpsons is the shit! :D

2007-09-12 @ 22:51:32
#2: anjeliica

homer är för skön :D

2007-09-12 @ 22:54:49
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: