Hakuna Matata

2007-09-06
12:51:43

pluggflyt! /S
Nu känner jag äntligen att jag faktiskt kommit någon vart med pluggandet. Känns jätteskönt. Nu ska jag bara försöka att plugga in det jag läst så man slipper den där sistaminutenhetsplugget sista veckan innan tentan.

Kan även tala om att jag uppskattade del 2 av Heroes lika mycket som del 1 så det här kommer definitivt att bli en ny serie att följa för min del. Det känns bra att det förmodligen är en serie som Tobias också uppskattar så man slipper sitta själv titta som jag får göra med mina andra serier :p

Har fortfarande inte hört något från frallaägaren och idag fick jag sms från Candys ägare som frågade om jag läst hennes mail. Har jag inte hört något om frallan i eftermiddag så kommer jag fortsätta ha Candy ändå.

Hur leker livet annars då?

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: