Hakuna Matata

2007-09-30
20:53:43

Pigg och glad... /S
Efter en dusch och lite vindruvor så är jag som en helt ny kvinna, pigg och glad :)
Fick veta att syrran och hennes sambo hade tapetserat om i sitt kök och målat sitt trätak vitt, jag fick se lite kort och det såg jättefint ut, ska bli kul att se det på riktigt :)
Längtar faktiskt hem till Karlstad lite nu när man har så himla mycket tid över  fri från skolan och Tobias pluggar precis heeeela dagarna. Men nu ska jag försöka satsa lite mer på att plugga inför tentan. Efter den tänkte jag försöka att lära mig photoshop så jag har något att underhålla mig med om dagarna. Skulle vara kul att göra ett familjecollage typ som ett familjeträd eller något...

Ville bara låta alla veta att jag trots mitt otroligt negativa inlägg tidigare så är jag nu som rubriken säger pigg och glad
Nu ska jag snart lägga mig och titta på lite Grey's anatomy...

Natti natt på er...!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: