Hakuna Matata

2007-09-01
16:24:30

På tal om skor... /L
image728
Jag provade dessa på Bergqvist skor igår... de enda som passade bra runt vaderna (my big problem). Det är en liten klack på som var lite för smal så de kändes vingliga men de var sköna... kunde dock inte lägga 1200 kronor på ett skor som jag inte var supersäker på =P No way... idag såg jag dessutom en jättefin klänning på Lindex som jag inte vågade kosta på mig för ikväll. Den kostade 349 kronor men jag ska ju till Liseberg nästa helg så jag får väl vänta lite med den... Töligt bara och gå ut med sletna gamla kläder... Kram Linda


Kommentarer:
#1: mamma

så ja lilla gumman...
du har allt en del fina kläder...
såååå slitna är de inte...
du blir vacker i allt...

2007-09-01 @ 16:30:52
#2: Manny

Jag vet - alltid trist att gå i gamla kläder. Men du får tänka på att de du träffar ikväll inte är sådana du träffar annars så de har ju ingen aning om ifall kläderna är gamla eller nya. Och du fick väl klänningar i somras?

2007-09-01 @ 16:42:49
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: