Hakuna Matata

2007-09-03
12:01:56

Nu är det gjort! /S
Jag tog klivet och vågade... nu ligger det en hel hög med blont hår nere hos frisören och själv sitter jag här med hår som knappt når mig ner till axlarna. Jag kopierade Richies hår på den här bilden


och jag måste säga att frisören lyckades med en ganska bra kopia. Jag är nöjd men tror kanske att min nya lugg kommer driva mig till vansinne med tiden :p

Nu är det bara att invänta Tobbes reaktion i eftermiddag...han var helt emot min kapning av håret men jag hoppas han tycker det är ganska fint i alla fall. Nu ska jag plugga lite innan jag ska in till sta och lämna tillbaks mina skor - kanske blir det lite shopping när man ändå är där...

Kommentar:
#1: (X) Mamma

jag tror du blev jätte fin o lika söt nu som då!!!

2007-09-03 @ 14:06:01
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: