Hakuna Matata

2007-09-04
17:31:53

No more Candy? /S
Idag var Candys matte sjuk så jag fick inte ha honom och nu under eftermiddagen så fick jag ett mail där hon berätta att hon var sjukskriven och därför inte skulle behöva min hjälp under september månad... så nu är jag ännu mer irriterad över att jag inte tog frallan. Har dock mailat frallaägaren igen i hopp om att de kanske inte funnit någon ännu - om inte så har jag en anledning till Candys ägare, för det handlar ju ändå om flera hundra som jag går miste om genom att inte ha Candy den här månaden. Och om frallan fått en annan dagmatte så får jag ändå fortsätta ha Candy i oktober.

Va roligt att du hade roligt i lördags - U deserve it! Förstod nästan att ni var utan internet eftersom det inte kom några inlägg :)

Nu har jag två "lediga" dagar som jag ska plugga järnet på... jag måste verkligen det, känner att jag ligger efter i min läsning nu...

Hoppas allt är bra och att Diva snart mår bättre...!

Pusselipuss

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: