Hakuna Matata

2007-09-25
19:11:46

Min så kallade mysdag... /S
Ja jag skrev ju tidigare idag att jag skulle ha en liten mysdag och titta på serien Brothers& Sisters... det gick väl så där...
Det slutade med att jag glodde på TV hela dagen tills dess att älsklingen kom hem vid 14, jag lyckades nämligen inte se mer än en minut på varje avsnitt (har aldrig påstått att jag är direkt duktig på datorer :p), men nu har i alla fall min kärlek ordnat allt så att jag kan ha den där lilla mysstunden framför serien imorgon om vädret är det samma.

Idag blev det officiellt höst också! Det har regnat, varit kyligt, mörkt tidigt på dagen (berodde förvisso säkert på alla moln, men ändå) och det var små gubbar som bytte ut sommarblommorna här ute och planterade den typiska höst"blomman" ljung istället.... lite deprimerande. Löven har redan börjat falla och det känns som att man gått miste om den där härliga perioden när alla löv är så där otroligt fina i röda,orangea och gula färger... Det enda som jag faktiskt gillar med hösten!!



Precis som om bågon målat löven med en pensel...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: