Hakuna Matata

2007-09-24
19:56:02

hon som inga byxor har... /S
....hon får gå med rumpan bar!!

Ännu en misslyckad runda på stan letandes efter ett par jeans! Provade ytterligare fyra olika modeller varav ALLA var för små över låren. Så efter två rundor på stan så ger jag officiellt upp!!!  Tycker dock jag var mycket duktig som hela tiden lyckades fokusera på jeansletandet och inte köpte en massa andra grejer. Provade några sportBHs men de är ju så jäkla dyra så det får faktiskt vänta...!
Det enda jag köpte var två askar vindruvor på Netto men det var ju bara för att det var så jäkla billigt (14kr/ask!!!!) och det kommer ju hjälpa mig att stå emot det värsta sötsuget när det kommer över en...

Har fortfarande inte hört något från chihuahaägaren som letade dagmatte, men hoppas fortfarande på att det ska komma ett mail imorgon kanske.... alla är ju inte lediga hela dagarna och helt beroende av internet :p

Imorgon kommer studiebidraget.. har längtat ända tills dess att jag insåg att jag med allra största säkerhet kommer gå back den här månaden *suck* kommer tvingas att nalla av pengarna på sparkontot... sommarlönen sinar sakta men säkert...

Idag var det premiär för elitseriehockeyn... Me not happy.... min kära Tobias har dock för en gångs skull fått en TV-kväll - han är ju så snäll alla andra kvällar och låter mig se på det jag vill så jag tyckte väl att jag kunde vara den där snälla sambon för en gångs skull!

Blev heller inget träningskort inhandlat idag men vi SKA ta tag i det, blir dock inte förrän nästa måndag då ingen av oss hann idag. Istället blev det våfflor och grädde till middag idag *mums* inte direkt hälsosamt men väldigt gott :9

Måste säga att jag tycker det är lite kul att det är fler som läser vår blogg, är bara lite nyfiken på vilka det är...? *hihi*

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: