Hakuna Matata

2007-09-27
15:30:20

Gratis är gott! /S
Idag hade jag föreläsning om judendomen... tyvärr en ganska lång men inte så givande föreläsning... men men så kan det vara ibland. Vi hade ändå tur då det delades ut påsar med gratissaker i till folk ute vid cafeterian så jag fick kånka hem på...
        

...2 st Wellaflex hårspray
...2st shockwawes Ultra strong hårgel
... en tandborste
...en cosmopolitantidning
...en residence inredningstidning
...en påse nötter&choklad
...en öppnare
...Head&shoulders schampoo+balsam
...och slutligen en koffeindryck!

Inte illa pinkat om jag får lov att säga det själv, visserligen så anväder jag aldrig Head&shoulders men T kan säkert ta schampoot. Använder heller aldrig hårgel men det finns ju säkert någon i bekantskapskretsen som vill ha det. Hårspray kan ju vara bra, använder det inte så ofta men man kan ju som sagt alltid ge bort.... kändes ändå bra att få så mycket saker gratis :)

Spännande, spännande på Grey's anatmoy igår - Tobias tyckte det var så spännande att han till och med var inne på att ladde hem det nästkommande avsnittet igår... godingen... men så blev det inte då vi båda skulle upp idag.

Nu kom min älskling hem, så jag skriver kanske senare.... hej så länge!

Kommentar:
#1: Linda

härligt att få allt det där gratis:) det var inte dåligt!

2007-09-27 @ 15:40:38
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: