Hakuna Matata

2007-09-12
22:51:56

Fy fan /L
Idag hade jag föreläsningar till klockan 18! Ja, från 10.15-18.00. Känner mig helt död.
Ändå har jag hunnit med att handla, diska (för hand :P) och ha tvättstugan. Känner mig riktigt nöjd, men det känns som att mina ögon orkar inte hålla sig vakna länge till.
Idag var även lärare från andra skolor inbjudna till dagens föreläsningar om islamofobi. Då dök gamle filosofen Krister upp, kändes lite skumt att sitta på samma sida av salen. Nu är jag typ officiellt vuxen =D haha...
Kul att du tagit tag i Dagens fakta avsnitten Sandy =) Älskar onödig fakta och är så slö att jag inte hinner göra varje dag! Thank you babe.
Du är så rolig för när du fastnar för något (inredning, frisyr etc.) så kan du skriva flera sidor om det bara du orkar =P haha..
Nej nu orkar jag inge mer...
måste sova!
Puss och kram
Linda


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: