Hakuna Matata

2007-09-29
15:03:32

Facebook. /S
Igår i min ensamhet gjorde jag det.... jag föll för grupptrycket och har numera en sida på Facebook.com.
Lite småroligt men tror kanske att det är lite nyhetens behag = kommer nog tröttna på det inom någon månad... Jag menar jag har ju fullt upp med bloggen, och det har ju ungefär samma funktion förutom att det är lättare att hitta till bekanta på facebook än på blogg.se.

Imorse vaknade jag som sagt av att regnet smattrade på fönstret och det var fortfarande ganska mörkt i lägenhete pga av det dåliga vädret. Jag vet inte hur ni fungerar då men jag blir i alla fall grymt seg i stort sett resten av dagen. Jag har gått runt i mina gråa mjukisbrallor, min mysiga gråa hoodtröja och mina gråblåa sockor som jag fått av mormor, fruktansvärt ful outfit men sååå skön... detta är en anledning till att jag aldrig lägger upp några dagens outfit, en annan är att jag inte förstår varför någon skulle vilja vara intresserad av ett sådant inlägg... jag har inget som helst intresse av att veta vad andra bär för kläder. Därför är jag väl lite anti dagens outfit inlägg, gillar mycket bättre att bara läsa och se bilder på snygga kläder och veta var jag kan köpa det och pris och så.. Nej usch... nu ska jag sluta klaga på vad andra lägger upp på deras bloggar - deras blogg = deras ensak..

Kan i alla fall stolt berätta att jag idag pluggat i över en timma i sträck. Låter kanske löjligt men med tanke på hur ofokuserad jag varit när jag ska plugga hemma så var det här verkligen en prestation!

Ikväll ska vi äta tacos :) Löjligt enkelt att göra och så löjligt gott. Tror aldrig man kan tröttna på det. Sen funderar vi på att se filmen Constant Gardener, har hört att den ska vara bra...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: