Hakuna Matata

2007-09-12
16:08:35

Apoteksshopping! /S
Hej kära vänner!
Jag har precis besökt det lilla apoteket här i Lambohov då jag var i desperat behov av försvarets hudsalva då jag har supertorra läppar. Men när jag var ändå vad där blev det som vanligt lite mer inhandlat!

Bland annat tänker jag nu testa Cliniderms rengöringsmousse. Jag har lite kvar i min gamla Loréals hydrafresh cleansing gel, men då jag känner mig så torr i ansiktet varje gång jag använt det så tänkte jag testa den här istället som ska vara fuktbindande. Har läst på någons blogg att den tydligen ska vara bra...
Cliniderm Skin Balance Soft Cleansing Mousse ger ett rikt och mjukt skum som rengör huden snabbt och smidigt. Skummets innehåll av fuktbindande ämnen lämnar huden mjuk, len och fräsch. Apppliceras på fuktat ansikte och sköljs sedan av.

Parfymerad.

För normal hy (http://www.apoteket.se/apoteket/jsp/polopoly.jsp?d=4673&ProductSKU=227361&prodinfotype=&showBuy=true&action=showProdInfo)

Update; Har nu testat den och jag tror den kan vara en vinnare... hur skön som helst att tvätta sig med och jag känner mig inte alls torr som med den andra!!!
Kostade ju 79kr men den verkar ändå vara ganska dryg så det är verkligen värt pengarna.



Sen har jag även torra häder, lite skumt men det är särskilt mitt högra pekfinger som brukar bli torrt - får till och med små sprickor ibland. men nu ska jag försöka undvika det med lite handkräm.  Så nu hoppas jag på riktigt lena händer :)

Skulle egentligen behöva en ansiktscreme också men det tänker jag titta på där sortimentet är lite större.

Allt det där plugget jag hade tänkt ta tag i idag har det tyvärr inte blivit så mycket med, men jag läste en hel del igår faktiskt! Ska försöka läsa lite mer ikväll innan Heroes.

Vad tyckte ni om sista avsnittet av Gilmore girls då? Själv tyckte jag att det var lite trist... speciellt när Logan helt plötsligt bara försvann... men men, det är ändå en supermysig serie! Hann även se vem som vann Top Model och jag tycker nog att Jaslene var en bra vinnare - hon verkade vara så mysig som person, och så störde jag mig så på Nataschas läppar, det såg alltid ut som att hon hade en allergisk reaktion -gigantiska och röda!


Jaslene.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: