Hakuna Matata

2007-10-04
11:25:31

The result. /S
Har nu återvänt efter en timma i nya lyan. Resultatet efter bonandet av köksgolvet var vl inte jättebra då jag hade missat vissa fläckar men jag bonade det en gång till så förhoppningsvis ser det inte så illa ut sen. Sen tog jag även sovrummet och vardagsrummet. Hallen är lite grusig så den får vänta tills vi flyttat in men det är ju lite lättare att plocka ur en hall än ett helt möblerat rum så det känns i alla fall bra att jag tog de andra rummen.

Det ska bli så himla skönt att flytta men jag är lite depp för att vi inte får vårt nya köksbord direkt - fast det tvingar ju familjen att komma och hälsa på inom en snar framtid och det är ju alltid trevligt :)

Blir inget bokköp idag, hoppas istället på att de säljer den även nästa torsdag. Känner att tiden inte riktigt räcker till för alla mina planer annars då vi bör börja flyttpacka idag lite. Sen vill jag väldigt gärna se första avsnittet av kanal 5s nya satsning "peking express" - tror det kan vara lite roligt.

Men nu är det dags för en välbehövlig dusch...

 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: